Thursday, January 12, 2006

Vad är motsatsen till apa?

Fixar och trixar med filmer det går som på räls.
Jag är multitimbral och kan skriva på en konstig mastodontsammanställning samtidigt.
Det ska eg vara tvärt om. Jag fixar och trixar med en mastodontsammanställning men är multitimbral,, whatever.

I morrn ska han ha möte med storosten om sena ankomster och sjukfrånvaro.
Sena ankomster har jag kollat upp att jag har ca en i månaden, som är dokumenterade, men sen har jag väl inte följt övervakningsprylen till punkt och pricka för det är så jävla epa.

Sjukfrånvaro förstår jag inte heller, får se om det blir ngt möte, tror och hoppas att hon lackade ur på att jag kom försent en eller två timmar en dag.
Hon (storosten) är tidsfaschist och tycker mycket illa om förseningar.
Själv är jag kroniskt försenad och tidsoptimist... AAAHAAA! här har jag varit och nosat tidigare minns jag men det gick åt skogen för den här bloggeditorn är så jävla cepe och raderar hela skiten om jag råkar gå för långt ner med markören.
Ja jag har en gång förklarat för henne att det inte i mitt huvud handlar om respektlöshet mot vänner, jobbet, vem eller vad som nu kan tänkas bli utsatt för min försening.
Det handlar om felprioriteringer helt oplanerat och ur min synvinkel oskyldigt.
Det är inte bra men heller inte hela världen.
Äh det är ju dåligt det är klart.
Men om jag går upp 5 timmar innan jobbet. Då kanske jag tvättar mig käkar frulle diskar läser lite, surfar lite örn örn så börjar det bli dags att dra. Fast det är gott om tid så jag kanske vattnar blommorna. SODOMI det måste jag göra. Ok, så medans jag gör det kommer jag på att jag måste ju raka mig och oj jag har inte borstat tänderna eller tagit på mig strumpor. Och någonstans i det där tappar jag koll på tiden. Det kaske brukar ta 2 minuter att raka sig men jag kommer på att jag måste ansa mustashen. Och shit jag börjar om 20 min. Socks socks socks som är likadana.

Ja skit samma så kan det vara. Och då tänker jag inte "äääääh vafan kneget kan vänta" när jag börjar ansa mushen, det är bara någonting jag kör igång by default eller nåt.

Jusstja! En mycket farlig glassgrogg tillverkades igår.

En chokladglassgrogg.



Och vad ingick det i den?

3 msk kallt kaffe

4-5 dl vaniljglass

2 msk chokladsås

En 6:a Moskovskaya

En stavmixer och ett sugrör.

Sen sitter man som någon sorts person som vuxit fast på sugröret.





Ah shit jag måste ju knoppa så jag är skärpt på mötet i morrn.

Åhå jag som just satt och var nöjd över att jag lyssnade på bästa knopparlåten In The Waiting med Zero 7. Precis som jag började skriva det tog den slut och igån hoppar Hanin Elias... förvisso med Catpeople men nu kukar det ur med nåt annat.

Dags att knoppa innan det spårar ur för mycket.

No comments: