Wednesday, January 11, 2006

Små läskiga saker och en till glassgrogg

Igår satt jag och hyvlade med den här förbannade bloggen riktigt dumkorkat länge. eller det känndes inte så länge. men det varade i ca 5-7 timmar jag vet inte och när jag till slut var klar med en skitgrej som att lägga upp några strippar. Pfh! blir helt körd när jag tänker på det.
Först var jag tvungen att gå igenom JÄTTE MÅNGA för jag hade inte kollat in alla. Tänk om det fanns någon som var bättre.
Och det fanns det, men den andra var ju också rolig. Då blev den listan jätte lång. Iaf.
Vart var jag. hmmmm igår massor med timmar japp. Sen var jag tvungen att varva ner efter så många snedsteg och felaktiga antaganden att jag satt och glodde på musikvideos ett tag. Det är också smart för jag tittade inte på dåliga musikvideos med tex,,, Status Quo eller likn. Jag minns inte vad Status har gjort men jag har för mig, nästan helt säkert, att jag mår dåligt av det.
Istället körde jag en del Miss Kitten and the hacker, DM, Massive, Pixies och Manson.

Åh shit, nu blev klockan fem IGEN!
Fick leka dr Phil på morgonkvisten. Mycket smart när jag sovit en timme senaste dygnet jag är smart som få nu. Jag har lämnat sömnens luddiga dimma bakom mig nu ser jag allt klart. Jag är utanför lådan UTANFÖR LÅDAN! Jag har nått nästa lvl av vakenhet.
Eller så brinner det i huve't.

Det handlade om en polare som fått sitt ex knollat i i tre månader av sin bästa vän. Ca direkt efter det att han blev uppsagd av sitt ex. Är det ok eller är det dåligt. Det är helt sjukt illa säger jag. Det är typ så långt man kan svina men ändå hålla sig innanför lagens gränser. Och Dr Snabelapa säger att antingen gör man kebab av sådan personal eller så kan dom dra åt helvete.
Sina polares Ex låter man vara. Måste man absolut ligga med dom så får man fan vänta.
Speciellt om polaren blivit fimpad men ändå har känslor. Fy fan va dåligt. Det är fan inte ens ok om man väntar. Inte om polaren är helt sänkt. Då är Exet no no.
Är det bara ngt ragg som han inte hunnit bli helt blåst på så kan man fan vänta några månader minst.
Nu är jag helt upprörd och förbannad hur fan ska jag kunna sova nu.
Ska nog gå bra känns det som är helt färdig i hela huvudet fast mest precis mitt mellan öronen (inne i huve't).

No comments: