Friday, January 13, 2006

Me and you and everyone we know

Tänkte jag skulle knoppa tidigt idag, så jag brännde hem och började glo på en film. Jag hade en ide om att det skulle vara avslappnande och att jag bara skulle behöva ligga ner och ta emot underhållning. Fick låna två rullar av en polare på kneget, den ena skulle jag se före den andra för den ena var väldigt rolig. Nu valde jag kanske fel för jag minns inte vad det var för scen som skulle vara sjukt kul men den var inte med i den här filmen "Me and you and everyone we know" Den var väldigt rolig, men nu blev jag helt sänkt av att vara solosparris. Jag kan inte rekommendera att man ser den själv, nej. Fan så vill jag nu mer än jag någonsin velat på den icke sommriga delen av året att det skall vara sommar NU! Att hålla på och spatsera i sommarnatten verkar ha högt nöjesvärde jusst nu.

Tänker på stora sköna släktfester i danmark som slutat med kvällspromenader. Mycket bra.

Men bra film helt klart, mycket härlig.
Tanken med tv som envägsunderhållning har nog fungerat till viss del... och jag är är rädd att jag fuckar upp det om jag fortsätter att data och hålla tankarna igång.

Jepp jepp, dags att avrunda kvällen
FAST DET VILL JAG INTEEEEEEEEE
men det är väl lika bra.
Örn örn

No comments: