Friday, January 13, 2006

Kaniner

Jaha....

Då sov jag en? två? en halv timme?
Ingen aning.
Jag hade en jävligt skum dröm iaf. det handlade om att det var vinter i något som känndes som en småstad inne i stan,,, vi var flera som gled runt hoppade över ett staket och helt naturligt var det såklart sommar där. (jag vet inte om sommaren kom så fort men det var iaf inget konstigt att jag plötsligt såg tre små kaniner som studsade runt framför mina bara fötter i gräset).
Och då stannade jag till för dom kännde jag ju inte. Och kaniner har ju jättestora tänder.
Men en av kaninerna gnider huvet mot min fort och snurrar runt och lägger sig på rygg. en liten vit kanin. och dom två andra latjar och rullar dunt precis framför fötterna.

Sen sitter jag och dom jag är där med, och tycker att kaninerna är festliga som är så gosiga. Plötsligt säger någon att det kommer fulla raggare. Sen är vi inne i ett hus och där är raggarna också.

Äh nu orkar jag inte lägre det är för ufo.
Och jag ska fan kenga snart. ååh. en timme och nio min tills första klockan tjuter.

Vafan betyder det vita kaniner?!? det var ju helt menlöst. Fast gullilgt.

No comments: