Saturday, January 28, 2006

Bakislördag på hotell Snabelapan

Fredagspubben igår flöt på ganska bra. Jag knegade till 20.00 och den hade öppet mellan 16:00-21:00. Iaf så pjäxade vi iväg till ngt korkat hak vid Skansull som skulle ha 120 spänn i inträde. Det gick bort och vi hamnade på Metro istället. Där blev jag lite dragen och dryg eftersom alla andra var lite fullare :) kalsonggrepp med en näve is frn ngn urdrucken grog var väl det bästa och mest förekommande partytricket. Inte alltid helt uppskattat. Men jävligt roligt. Ahh vad nöjd jag blev nu. bra.

njaa,, sen kände jag att jag också höll på att bli dragen, så då stack jag hem.
Sen har jag sovit till 17.00 idag, har sovit illa hela veckan och förra helgen fick jag inte sova för då hade jag besök och hotellverksamhet... Precis, besök m folk frn skåne och finland. idag har jag hotellverksamhet igen. 2 polare frn uppsala är på födelsedagskalas ngnstans vid Mariatorget. Och ska knoppa över här. Får se, kanske möter upp dom ute ngnstans sen är för trött för att mingla med okännda människor.

Man kanske skulle gå på bio, nä det orkar jag inte nu. Näe jusst nu är det Flipper på radion, bästa P3 programmet. Ligga och löka, lyssna på intressanta saker och bra musik. Låter lagom jobbigt.

Sådärja! Kom på att när jag kom till kneget igår såg jag att min skrivbordsgranne hade en svart långärmad tröja och utanpå den en grön t-shirt med vitt tryck "In flames" i Carlsbergstypsnitt. Eftersom jag hade motsvarande färger på mina tröjor drog jag tishan utanpå min långärmade tröja och klippte till Apa i papper och tejpade fast skiten, det blev otroligt bra.
Så här bra:


Eller så här:

No comments: