Tuesday, January 17, 2006

Rymden är en avgrund

Must have brain... eeehwwww... braain
Jag är nyvaken efter en lyxig tupplur efter jobbet.

I helgen hade jag päronen på besök. Farsan blev tvärförkyld, han är alergisk mot Stockholm tror jag. Så vi var bara här hela dagen. Det var lite udda att ha dom på besök över natten nu när jag har lite mer udda och förvridna dygnstider än vanligt. Som tur är har mina päron också lite udda tider eller är gärna uppe till tre iaf, men sen vill dom sova genast. Då fick jag spatta runt lite själv.

Ja jo, så när jag fiskade upp dom fiskade jag också upp soffdynor som fått ny klädsel. Eller som hade fått klädsel, innan fanns ingen klädsel till en stor skumgummimadrass som var tillklippt att passa en soffa som sedan tidigare ägaren rullat in i ett sort grönt tyg.



Nu ser det bättre ut men jag måste måla om den blåa delen.

Shit måste göra en grej!

No comments: