Monday, January 09, 2006

Rrrrrrrrrroooooooliga strippar

Jag vet i skrivande stund inte vilka jag skall slänga upp för några är lite väl magstarka kanske och då kan folk tro att man är helt körd. Fast det är ok. Jag kastar upp några favoriter och sedan kommer en länk där ni får kolla själva.

Vafan det här ser ju helt ufo ut, ok dom får vara små så får man klicka på dom då, annars syns inte texten.

WRAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!
DET FUNKAR INTE FÖR FEM ÖRE!!
SKIT SKIT SKIT & PISS!!

Hu i helvete fungerar det här jävla bildsystemet! Ibland får man klicka på dom så blir bilderna större sen får man inte det! @%#"¤&"¤#¤"!!!½?=)%@££$[@£

Fan om jag ska ge upp på det här
Dom som tecknar stripparna är danskar om det skulle ha ngn betydelse för hur ni tänker att dom tänker.





En miljon timmar senare och nu jävlar fungerar det men är jävligt kefffult!
grrr
MEH! herre Jebus! Nu har jag lagt upp tagit bort och lagt upp och tagit bort nu får det ligga annorstädes!

HÄR FINNS SKITEN, DEN ÄR ROLIG, VIDRIG, VULGÄR & MAGSTARK IBLAND. MEN OFTAST RÄTT KUL

4 comments:

Belle said...

Haha, har sett de där i ditt helgongalleri, de är verkligen skitkul!

NasrafRekcos said...

Jag har nyligen laddat ner dom dom är så sjukt roliga vissa av dom, speciellt dom med bävrar i för dom ser så tuffa ut. Sen den med han som sätter på ylletröjor på fåren är också helt fantastisk,,
Hi! Erhhmm... What am I doing? I ... I ... I thought: they´re sheep, they produce wool, they should get to wear wool sweaters. It made sense ... I thought ... And I was incredibly bored at the time ... So, what´s up?!

phuuuu oj oj.

Sen satt jag och höll på med den där skiten i ca 5-7 timmar sen började jag glo på nedladdade musikvideos. Jag är en mycket smart person.

Ina said...

De var riktigt roliga de där!! *garvar fortfarande*

NasrafRekcos said...

Dom är så jävla råa vissa av dom så det är helt sjukt.
Här finns resten:

http://www.wulffmorgenthaler.com/

Ovan strippen till vänster på första sidan står det " <- previous " Klicka bara på den hela tiden. klickar man på en stripp hamnar man på första och får backa sig igenom alla man redan glott på.