Friday, January 20, 2006

Sten, Sax eller Påse

Glömde bort det.
Min närmsta chef (han som lever i en värld utan Mao) (Tänk om han lever i en värld utan Hitler! Tänk om han kommer på nazismen på nytt! Det gör han nog inte i första taget för han är trots allt rätt hyvens fast rätt egocentrerad som dom flesta chefer verkar vara, sen finns det en liten klick med "normala" människor som orkar bry sig om andra och inte bara sin egen kariär.) (hur hamnade jag här? jag skulle snacka om sten, sax eller påse. Ah!) startade en Sten, Sax eller Påse turnering igår. Vi är ca nio stycken på min avdelning och vi delades upp i två grupper och jag vann över två stycken i min grupp och fick choklad :P
Sen var det final idag, bäst av fem. Jag öppnade med påse eftersom det är vanligt att man avvaktar och kollar vad den andra gör. 1-0 till mig. Hm äh kommer inte ihåg resten. Jag vann skiten iaf och fick Ice Age på DVD. Fram för mer muppaktiviteter på jobbet!!
Go´natt!
Det samma
Tack.
(måste sluta prata med mig själv, det kanske är skadligt. Har hört att det inte är det så länge man inte svarar, fast det har jag ju börjat med, så nu bär det utför)

3 comments:

Belle said...

Ååå Ica Age! Tidernas mest storartade film. Ungarna kunde inte uttala det, så de sa "Ice Aids".

Belle said...

Och nu skrev jag fel, men du vet vad jag menar. En film som hette Ica Age skulle nog vara ganska trist.

NasrafRekcos said...

Ha ha ha ha Ica aids. Först var jag lite dragen och fattade inte alls, nu tror jag att jag är mer dragen men jag är inte helt säker, jag färgade jusst mustachen och det blev rätt bra och jag tror ,,, fan jag kan tänka och stava, så jag fattar helt utmärkt nu. Fast jag ska upp om två timmar. min bildskärm har dött, en mastodont grej 17" frn förr. nu ska det bli ngn top modärn samsunggrej frn framtiden. (hmmm fick jusst gå igenom texten ovan och hittade ett lass med stavfel mm. kanske inte är så smart iaf :P) Ok Ice age. Ja den är kunglig. Speciellt råttan, eller jag gillar råttan specialmycket då den påminner om en polare som jag brukade tracka på kneget,, och han betedde sig som råttan Scrat. Btw Äppelrom och cola smakar tårta. Zzzzzzzzzzzzz

[Då hade jag inte skickat det här i morse... det var udda. Fast nu har jag framtidsskärmen WOHO!]