Friday, January 13, 2006

Idioti och tragikomiskt

Jag har varit på väg att ta tåget till päronen för att hämta en soof grej som jag tänkte hämta förra helgen men då gjorde jag motsvarande tror jag fast hela lördagen, nu har jag bara hållit på sedan 17 tiden. och nu är klockan 20.
Jag tänker ok jag tar nästa tåg, då hinner jag packa på en timme, men jag funderar inte ens på att packa dom grejer jag tänkt ta med förrän det är dags att dra igen och så gör jag samma sak igen jag tar tåget nästa timme då har jag en timme på mig det är gott om tid. Pff., nu gör jag det här!! Den här bloggningen hjälper ju till självinsikt iaf. Det är ju alltid något. Eller så kan jag skylla på att det är fredag den 13:e
Se här bara

Det är så man skall dö
http://www.expressen.se/index.jsp?a=505224

:-/

No comments: