Sunday, January 29, 2006

Let me die forever

Ok mina för natten inneboende vänner halkade in för en timme sedan. En skit full och den andra så full man kan vara innan man blir medvetslös.

Fast dom var väldigt underhållande. Den ena ställde ner ett glas vatten på ett bord slog sig ner i soffan, eller snubblade ner i soffan är mer rätt tror jag. Sen knäppte han upp brallorna tänkte nog ställa sig upp och gå fram till bordet med vatten men kunde hålla balansen i ca en halv sekund och överkompenserade vikten bakåt och hamnade i samma sittande position som han jusst försökt lämna. Fast nu med en hopplös blick mot vattenglaset.
Han lägger sig då över soffan och försöker nå vattenglaset som bara står ca en decimeter för långt bort. Sen ylar han vaaaattiiiii

(Det kommer frn en gång för jätte länge sedan när vi åkte finlandskryssning (en av 2 ggr och det skall aldrig mer ske igen) jag hade fått jätte ont i halsen och feber ca samtidigt som vi gick på båten, därför sov jag hela kvällen nästan och gick upp mitt i natten när jag kännde mig bättre och spelade lite flipper och drack vatten. Plötsligt dyker det upp två finska farbröder som snackar finska med mig. Jag svarar på engelska men det fungerar inte men jag lyckas lista ut att dom är intresserade av min vattenflaska, så jag skickar över den. Första finska farbrorn drar i sig en stor klunk men spottar ut den andra och fräser VAAATTTIIIIII!!!! då förstog jag att det inte var vatten dom var ute efter. Dom tittar stört på mig, fräser lite och knallar därifrån)

Ja min kompis i soffan gör ett nytt fast mer tafatt försök att nå vattenglaset igen men det slutar med att han ligger och fnissar och jolrar vattihihihihihi.
Sen kryper han ner på golvet och fram till glaset tar några klunkar och ligger i foster ställning fast stående på knäna och armbågarna. Sen mumlar han ngt om att han hade försökt få ligga med en tjej som såg ut som den andra polarens tjej plus två. Nu vet jag inte hur plus två skall tolkas. Om det var två tjejer till han försökte få ligga med, eller om tjejen som liknade den andra polarens tjej såg ut som henne fast 2 ggr större. det skall jag försöka reda ut i morgon. Iaf visar han halva buttcracken.
Eftersom jag är en ond person har jag allt det här på film :) och ser fram emot att strö salt i bakissåren i morgon. Ho ho ho.
Den andra polaren var inte lika väck och jag började filma honom när han sitter på en stol och ojjar sig lite över hur jobbigt det är att leva som honom jusst nu. Sen får han syn på mig med kamera och försöker posa frn sidan, men kommer på att han ser bättre ut framifrån och vänta vänta vänta han skall bara fixa frisyren. Sen undrar han varför jag aldrig tar ngn bild och förstår att jag filmar. Då blir han upprörd. Jag trackar honom för att hans fåfänga nu finns dokumenterad, då försöker han säga ngt smart men det blir bara skit av varje mening han påbörjar. Måste köpa större minneskort så jag kan spela in speciallånga filmer.

Nu ska jag sova så att jag är pigg när jag skall hustla dom i morgon.

No comments: