Saturday, December 31, 2005

Städpanik & matångest

Jaha! Nu har han damsugit övervåningen. Planterat två nya blomsters som fick hoppa in för två snustorra stackare. Glömde bort att man måste vattna mer när man drar på elementen på full patte.

Jo! och hängt upp en ljuskrona som legat och skräpat. Det är eg det jag kan komma på att jag gjort av någon anledning så verkar det bli städat samtidigt. hmm jag har lagat bordet som gick åt helvete igår när jag skulle maximera det så vi får plats lite fler kalasfigurer.

Så ser spriten ut, den är klar iaf :P


Rätt nöjd över kronan som jag satte upp med risk för livet då den är rätt tung och gjord av ngn sorts metall och så är den gammal.. iaf satte jag den på en kvast och stog på en pall och fick fast den på kroken... men vid ett tillfälle var det inte alls långt ifrån att den svängde sig runt skaftet och hoppade nit i ansiktet på mig. Hur som det blev bra, men bilden är ful, men jag har inte tid med det här eg.

No comments: