Sunday, December 04, 2005

Soffa och 3 religiösa upplevelser.

Jag copy pastar lite. Jag är sjuk ffs!
Fick en sjysst soffa i fredags. En kvalitetssoffa á 8-9 tusen.



Vajert tänkte jag och hyrde dieseltrucken. Stack till tillverkaren idag och skulle kolla på nya färger på överdragstyger. ”du kan titta på tygerna där borta” säger säljaren. ”ah ok bra” säger jag och lägger till ”jaha vadå det finns inte färdiga överdrag alltså, eller?”. ”Nej, du väljer ut ett tyg, sedan syr vi upp det. Det tar ca 5 veckor.” Säger säljaren. ”Ok, vad går det på, på ett ungefär?” undrar jag. "Det beror helt på vilket tyg du väljer men det kostar lite. Räkna med någonstans mellan 7-9 tusen. Men titta på tygerna så kan du säga till så räknar jag ut det”.................. Det är fan billigare att köpa en ny soffa!!!!

Tyg is the shit tydligen. Det är ju som guld. Borde starta en tygfabrik. Jag inspekterade jusst överdraget på soffan som är orginal. Det verkar inte vara sytt av en kärnfysiker. Jag tror inte heller att dom måste uppfinna sofffodralet på nytt varje gång dom gör ett nytt. Jag kan helt enkelt inte fatta hur fan det kan vara så dyrt. Special kvalitetstyg? Det är fan enda förklaringen. Nog om soffan.

Satt med en polare som efter 2-3 år blir fimpad av sin böna via e-post. Det är nya tider nu säger han. No shit.

Slötittar på tv. zappar jävligt långsamt mellan mina 3 kanaler, nej 4 kanaler av någon jävla anledning får jag in finska kanalen. Jag hamnar på bingolotto utan att veta att det är bingolotto. Carola Häggkvist (eller vafan hon heter nu om hon bytt namn, nej jag tänker nog på Charlott Pirelli) står och wailar om Messiah som är på väg och efter 20 sek så är han här eller så har han kommit (hi hi hi) (Åh ny grej att ordna när jag blir vidrigt rik. Jag ska ha en gospelkör som jag kan trolla fram, dom kan finnas på gospelvåningen i fullberedskap vid typ en kökshiss (modell stor så hela 200 personerskören får plats) redo att sjunga om att jag har nått orgasmens extas när jag gjort söt kärlek med ngn söt tjej. Fan jag skrämmer mig själv med smarta ideer) ja skit samma det där var ju fantastiskt kreativt tänkt. Carola står och wailar om Mesiah.
Jag får en rysning genom kroppen och gåshud.

Tänk om det är sådana skamsköljningar som folk har förväxlat med religiösa upplevelser så som,,,, frälsning tex. Eller blev jag jusst frälst genom en skamsköljning? Carola wailar klart och han som håller i bingolotti snackar om duttningar och duttarnas duttkung, jag får en till skamsköljning. Kikki Danielson dyker upp och skall presentera duttkungen. Först får jag en till skamsköljning och sen blir jag helt uppspelt. Hon ser ju precis ut som Vince Niel i Mötley Crüe!!!

Jag måste köpa en robot.

2 comments:

Belle said...

Hahahaha, din blogg är verkligen bäst. Kom ihåg att lägga till den på Nyligen.se och pinga varje gång du skrivit så fler hittar hit.

Förresten, mitt ex och jag gjorde slut på msn efter tre år. Vi kunde öht inte prata irl, fast vi bodde ihop. Just då var han bortrest, men ändå.

NasrafRekcos said...

Jag är helt ny på det här. Jag vet inte heller riktigt hur jag villa att den skall fungera. men tack för tipset.

Ja jo, göra slut kan man ju göra på olika sätt. Men gör man det via e-post skulle jag åtminstonde uppskatta ett telefonsamtal i anslutning till det.