Friday, December 16, 2005

Kalifen!

Fy fanken!

Klockan är 23:15 och jag ligger på sängen som gungar,, eller vibrerar känns det som. Nu är det lite lugnare nyss vobblade det som fan.

Igår var det julfest pffffffh fåntratten var stor som en jättestor rymdraket igår. Jag sa hej hej ja tack och drog ut i universum där det är svart.

Av någon skitkonstig anledning ville alla (jo vi började julkalaset på kneget med julmat julöl och vin) dra till viktoria i kungsan. Ett helt sjukt hak. Men vi var många och väldigt fulla så det var skitsamma var vi var. sen gjorde jag om det igen, började hinka tequila. Sen drog vi till Cafe Opera tydligen. Jag har någon spritblaskig minnessekvens med en blå bar och lysrör.

En rapport berättar om att jag slog mig ner vid ett bord med kostymgubbar och pratade med dom. Rapportören hade stått precis bredvid när jag sa den här ölen tar jag hand om och snodde ena gubbens öl, varpå han kontrade med det gör du så fan heller. ha ha ha då sa jag tydligen Eeej lungna ner dig lite och då blev farbröderna helt rabiata. Ska undersöka saken närmare sen.
Jag har ett kort på en gubbe iaf med stor mustash, kanske är en av gubbarna.

Jaha,,, jag har stukat vänstra handleden och har skrapsår på samma hand och på båda knäna. Vänster tumme har börjat bli blå på mitten, jag har en bula ovanför vänster tinning och en lårkaka på höger lår, lite ont i höger armbåge. Kan inte riktigt dra mig till minnes hur det gick till. Men jag misstänker att det kanske är anledningen till att piket-kalifen fiskade upp mig :P
Minns att dom ifrågasatte mina alko vanor, men skrattade lite också... tror kanske att jag berättade någon skröna för dom. Dom var hyvens och fimpade mig utanför min port iaf, vilket var tur eftersom jag hade supit bort min jacka och min väska. Jag har återfunnit den idag iaf, det är bra. men väskfan är putsväck. Det är dåligt.

No comments: