Saturday, December 03, 2005

Diesel, Soffa & Snuva

DSS. Först blev jag förkyld, den har legat på lut hela veckan. Förkylningen alltså. Det va' igår men då orkade jag inte skriva nere det (jag har ett dygns försening på den här bloggsidan).

Ja, så fick jag en soffa eller två. Fast jag tog bara en, men den var stor så jag fick hyra en (nu kittlar det i näsan och det är så jävla störande för om jag inte nyser kommer jag känna,,, jag nu håller jag på att förvandlas till en förkyld and. Det är en grej jag kom på för många år sedan, om man vore en and som knallar runt på isen utan skor och kläder och blir förkyld så tar näbben upp så stor del av huvet så dom har det nog extra besvärligt). vra var jag,, jo jag fick hyra en diselskåpbil fyyyyy faaaaaaan vad det var kul att köra den. Skit stor bil som lät som en riktig jävla truck. Så satt man riktigt högt uppe och den var ny och såg farlig ut. Det enda jag saknade var en sån tutsladd i taket.

Skulle hitta en bild på en anka tänkte jag, men det blev det här för den är så sjuk.
ho ho ho




Jaha så låg jag och glodde på tv och inväntade att förkylningen skulle dra sig tillbaka eller blomma ut. Då trillade min narr ner för trappen och spelade sin psykotiska pling plong sång. Usch!
Japp så var det igår.

2 comments:

Belle said...

Men gud. Vilken Anka. Jag är chockad.

Krya på dig!

NasrafRekcos said...

He he he. Det måste ha varit en superkristen leksaksdesigner som gjorde den ankan, typ Ned Flanders. Den är ju helt sjuk sådär bara, sen om man bara snuddar vid tanken på hur den där grejen fungerar om man slänger i en slant,,, då får man genast ta tag i tanken och försöka lista ut hur den skulle röra sig för att det inte skulle bli ber perverterat. Och det klarar inte jag då böjer det för mycket inne i huvet. Jo om den bara snurrar på stället. Det är enda sättet den kan röra sig på utan bli mer perverterad.