Saturday, December 10, 2005

Äh

Värdo. Inte alls lika rolig. Måse göras om.



Shit nu fick jag ca 4 tankar, som inte hade med varandra att göra, nästan samtidigt i huve't. Jag skulle fokusera på en men så skrev jag det här och nu minns jag ingen av dom. AAAAAAAAAAAARGH!

Broder daniel kan vara riktig mastodont pop med en ljudmatta utan dess like, körer och shit. Skönt. Äh nu kom jag på det det var ju så här innan BD kom in i bilden
http://ualuealuealeuale.ytmnd.com/ <- (det där är iof lite som en lyckad hattfest)

maxat, en fylleblogg. Blev plötsligt hyfat dragen från ett 0 promille läge på mycket kort tid. så kan det bli när man har för bra musik i förhållande till sällskap we're allright we're allright yeah yeah yeah! (gitarrmangel) ... sällskap och för stort tjålat vinglas. Nu får jag tinitus om ca 2 minuter Its all the same to me. Äh det här var sjukt korkat. jag har gjort det förut men jag drar mig inte för att göra det igen,,, smart. ok. Avsluta avsluta och gör något smartare.
Äh det är , NÄE!
wiiioooooiiiioooiioioioioioooiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

He he det här kan jag göra om ngn gång om jag tycker det är smart i morrn. Och ta det 7 glas längre.
Nu måste jag göra ngt annat.
Fräs

2 comments:

Belle said...

Hahaha :) Mer fylleblogg!

NasrafRekcos said...

JaaaaAsså!?!
Ja vi får se, jag tyckte inte att det var så smart dagen efter och nu var första ggn jag vågade läsa igenom skiten (fyllebloggen) sedan jag skrev den. Men vi får se, jag är ny i bloggningen och än så länge har jag inte varit på något ärkekalas, jag kan ge mig fan på att jag kommer blogga på fyllan i framtiden,,, kanske en snar framtid då det är mycket helg och shit på lut.