Sunday, December 25, 2005

Juldán dammit

Det här ska vara en dag som går över i nästa dag och är full av kalas. Som nyårsaftonen fast totalt kravlös. Enda kravet är många vänner och grogg eller liknande.

Fan nu när jag skriver det här ångrar jag mig ännu mer att jag vale att slappna av idag. skiiiiiiiit.
Alla är ute fast å andra sidan är det snö utomhus kallt och vidrigt.

bzzzz

hmpfh! Nasraf vill vara på kalas... oj va' kul. hur slut i huvet är jag. Enda dagen egentligen då många av många festliga vänner (måste försöka övertala mig att det var rätt) sitter och dricker öl och blir fulla och sen försvinner dom och raggar på allt som rör sig. Sen blir någon skit full och stökig kanske. Kanske blir jag skit full och får kanske inte komma in på ngt skithak. Nej fyfan,,, och är man i vås får man spendera en bakisdag med päronen om man inte lyckas hamna på en efterfest där man kan ligga och dö. Men vafan!
Äh värt att vara hemma! (inte helt övertygad, skit)

Hmmm jag kanske skulle göra lite god mat. och glo på ngn av mina nyinköpta filmer.
Känns som om jag har en del att fixa & trixa med fast jag kan inte komma på ngnting jusst nu.

Somnade i badkaret idag och fick ligga kvar med händerna över ytan tills dom torkat och huden fastnat igen. fattar inte vad det skall vara bra för att huden blir helt ufo.

Ah jag lovade att slänga ut lite släktbilder på internetet.

fffffh!jag får yrsel av tristess!
ih ih ih ih ih ih ih ih ih mo hi hi hiiiirrrrrrrr!
Nu skiter jag i det här. Jag får fan psykbryt av att sitta och fundera helt själv på hela internetet.

No comments: