Saturday, December 24, 2005

Tåg och shit och jul och så

Ja fan nu funderade jag på Title-raden.... kom på att jag nog försnillade ett par ganska viktiga nycklar för att inte säga väldigt viktiga nycklar som låg i väskan jag söp bort.
hoppasdenliggeripolisbilen (ellerlågipolisbilen) hoppassnutenhardenhoppassnutenhardenhoppassnutenharden hoppashoppashoppas!
Fick tillbaka smurfet idag genom en vänlig och förståndig människa på BBB. hurra.
Då fick jag också tillgång till de 133 spam mail jag fått under dessa 3-4 dagar,, tja 10 var kanske inte spam och ett var en julhälsning så 122 spam 10 skitmail frn passagen osv och ett frn hallon.

Sen en timme innan jag slutade så kom jag på att jag ska ju jobba i morrn och då tänkte jag ta tåget till Västerås där mina päron bor,, och full av framförhållning som jag inte är kollade jag iaf när tågen går i morrn (idag nurå för klockan är 2.20) och såg att det går 10 min efter det att jag slutar. Så jag fick ta tåget till Vås och hämta bilen och bränna tillbaka för att hinna smaka lite på mitt fina internet. jaha... som jag sa till snorkelbabellen så kanske vissa skulle tycka att framförhållning är att köpa eller åtminstonde kolla när tågen går redan 3 veckor innan avfärd.. men jag nöjer mig med att tycka att det är 18 timmar innan. * * * *
* * * * *
För mig är det så,,, hade jag gjort som jag brukar hade jag antagligen upptäckt det i morrn när jag stog på perongen 3 min innan avfärd, som inte hade existerat. * * *
/\ * * *
Äh nu ska jag sova. / \ * * * * *
/ \ * * * *
God natt & god jul! * * * *

No comments: