Thursday, December 22, 2005

WrrrooooooooooOOO000m

Shit hur ska jag börja!

1. Det år fort som få! sitter med en urusel telefonuppkoppling på en ännu uruslare bärbar apa i vilken jag fortfarande hade en för telefonmodemet konfad anslutning.... shit! Jusst det har jag skrivit på precis samma sätt förut tror jag.

2. det är vansinnseskallt efter det att jag fimpade elementet och golvvärmen som går på el. Elbolaget måste ha räknat fel. Först fick jag en räkning att betala för juni-Aug á 1200 skr, sen någon vecka senare trillar september-november á 1800 skr. Efter att jag tagit till mig infon sprang jag runt och fimpade elförbrukare.

Slog nyss på elementet iaf. Att spatta runt utan värme när det varma sköna internetet är borta var helt värdo.

Ho ho ho!! När han lubbade till jobbet idag satt ett kuvert i dörren på utsidan med en genial film i som jag letat efter med ljus och lykta för att till slut hitta med engelsk text (den har slutat tillverkas) Swallowtail Butterfly heter den och har allt. Oj. Helt sjukt bra. Oj igen nu är jag mycket trött.

Vafan har man för människosyn om man firar en avvisning med kaffe och tårta.

Äääääääääääh nu måste han sova en lång dag på stan i morrn med juleri. sen är det kneg dán före dopparedán, doppare dán och dán efter doppáredán.

ZzzzzzzzzzzZZZZZZZZZzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzz

No comments: