Saturday, December 24, 2005

Ha ha ha & god jul!

Jag hade försökt skapa bubblor på flera sätt i mitt badkar tidigare, nej inte genom naturgas dom är flyktiga och luktar illa. Jag var ute efter ngt som stannarkvar ochskapar en högre yta som ett täcke och som man kan göra hattar av. Tvål fungerade men i jämförelse med badskum så är det helt värdelöst. Badskum är sjukt bra jag ska klä ut mig och göra en gigantisk frisyr av badskum. Det måste bli bra.


Jag tänkte prova smummet i natt men teatergrannen hade ju flyttat in nedanför, så jag vågade inte bada mitt i natten. Istället är jag mycket nöjd och stolt över att jag kom upp i tid så att jag kunde posa i badet. 10 sekunder hade jag på mig att hoppa i och den här gången kännde jag efter att vattnet hade en rimlig badtemperatur jämfört med när jag försökte mig på ngt liknande fast med tvål och väldigt varmt vatten. Vilket resulterade i att jag satt och bet i snorkeln för att det var så varmt. Snorkeln är en mad props grej till Snorkelbabellen som ordnat släktfest. Det är fantastiskt imponerande.
Fast jag har snorkeln vid badkaret ändå,,, och har haft. Man vet aldrig när den behövs, men om den behövs lär det vara där.

Nu slutar jag knega om 11 min dags att packa ihop grejerna och göra en plan.

2 comments:

Belle said...

Jag kan då inte se nån snorkel! Förresten överlevde jag julen, det var inte alls så farligt!

NasrafRekcos said...

Nej den kan vara svår att spotta, men den sitter på höger sida och blänker lite sen blir den snorgrön ochtill sist är den genomskinlig. Fast det är ganska mörkt.

Ja jag överlevde också tydligen so faar. ska knega 08:45 och kom jusst hem. >:P