Wednesday, December 28, 2005

Ett till test

VAFAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!
Jag hade skrivit ett sjukt långt stycke om att komma försent att jag var sen en timme idag och skall ha möte med chefen, men mötet med dirren verkar vara avblåst.

Varför kommer jag försent. osv osv.... fuck!
Så skall jag markera texten och formatera om den och då försvinner hela skiten.
helv**jäv**s**t osv osv




Which Buffy the Vampireslayer character are you?

Ja jusst och hela försenings grejen började med att jag inte kan kolla på tvserier för det innebär att jag måste passa tider minst en gång i veckan extra. Jag kan bara kolla på film eller tv-serier om jag har dom på min HDD. I den här tv-serien Buffy har jag koll på vem Buffy, Faith och Willow är, sen vet jag att det finns en vampyrsnubbe som buffy har varit ihop med och en konstig farbror i ett bibliotek och lite annat löst folk. Men den här syntharen känner jag bara vagt igen till utseendet. Får undersöka saken närmare.
Ja skitsamma, känns som jag kommer få anledning att återvända till ämnet förseningar.

2 comments:

Ina said...

Jag tror vi ligger på ungefär samma nivå i buffykunskap du och jag. Känns skönt att det finns någon mer än jag som inte är buffyfreak, inte kan allt och vågar säga det. :-)

NasrafRekcos said...

Ja men det är ju bara för att jag inte kan se på tv-serier. Dom kräver att man håller tider eller kan ladda ner dom, och med min sugiga uppkoppling kan jag inte det. I framtiden skall jag fixa det. Bra uppkoppling eller tv-serier :)