Saturday, August 19, 2006

Liten blask blogg

Lite dragen och hade från början planerat allsång på debaser för det var så satans kul. Men min vana trogen kommer jag dit mycket för sent dels för att jag från början fått 7 personer intresserade men det slutar med att jag + en till och en som ansluter till köandet skiter i debaser och går till rocksdär det är depeche release party??
udda men ok, mycket jonny cach och bra. och på vägen hittar vi en gemensam vän och framgångsrik poet. (Iof beror det på hur man graderar framgång, men som enda vännen jag har som får en sjukt bra recention på en halvsida i DN, så räknar jag det som framgångsrik, kan lika gärna nämna honom vid namn så kan ni tjacka hans första bok, snart kommer en ny, Fredrik Wiklund heter karln.) Det är väl ungefär kvällen i korthet förutom att det var förfest och efterfest med dom här klippen frn Pam Andersons Roasting på Comedy Central.
-



-



-



-



-



- och ngt helt annat men totalt imponerande

No comments: