Monday, February 06, 2006

Skön slösöndag

Skön slösöndag.
En gammal polare halkade förbi vid 14 kroken med en del filmer och sen glodde vi på lite olika grejer lyssnade på lite musik drack kaffe (jag var så sjukt slut i huve't efter att ha varit uppe till 07.?? i morse,,, det har jag skrivit om minns jag nu, undrar var det inlägget tog vägen. Iaf försökte jag slockna lite medans polaren datade och lirade musik. Så kikade vi på en HEEELT VANSINNIGT bra intervju med Muhamed Ali när han är hos han Parkinson snubben) Sen drog vi på Wedding Crashers, phuuu mycket skam men sjukt rolig. Owen Wilsons karaktär, som är samma som i alla andra filmer han är med i, är min förebild för hur jag hoppas att jag en dag kommer vara, fast jag är hyfsat nöjd med mig själv. Men han är så jävulskt rolig.

Sen stack vi ut och handlade mat och drog igång Forty year old virgin. En helt fantastiskt rolig film som är sjukt bra, men lömsk. För den har vissa sekvenser som är komediroliga, några med lite skam sen kan det bli scener med mycket realism och närvaro som exploderar i skamsköljningar. Det är sällan jag inte kan se på film och måste titta bort eller lägga mig i fosterställning eller gömma mig under en filt. Men den här filmen hade några moment av fantastisk skam som tvingade in mig under en filt samtidigt som polaren sprang ut i hallen och hoppade jämfota, mycket roligt. Hoppas den kommer på bio, då måste jag uthärda den igen.

Jaha så har jag lyckats sova en timme nu också

No comments: