Friday, February 17, 2006



Så då gick han till tant doktorn som körde EKG, blodtryck och tryckte lite på Nasraf här och där.
Det var ingen Alien.
Och ingen liten häst.
Det visade sig att ha med mat och stress och göra förmodligen.
Vilket är bättre än sämre alternativ men det är fortfarande inte bra eftersom det kommer göra att jag måste tänka på vad jag dricker och äter ett tag framöver. Även när jag försöker tänka på sådana saker går det åt skogen. Men nu måste jag alltså göra det annars kommer hästen eller alienfiguren tillbaka antar jag.

Ja ja det blir nog bra med det.
En polare hade motsvarande kännsla i magkroken även han i söndags. Men han tuppade av och hamnade på sjukhus i två dagar. Fast han har problem med att ta det lungt,,, det har inte jag tror jag, har iaf inte haft det tidigare i mitt liv.

No comments: