Friday, February 10, 2006

Ett tips till någon som vill bli tät

Var nyss på skitfilmen Jarhead, bah.
Önskar att kneget kunde köpa biobiljetter av Astoria istället. SF visar bara junk.
Måste ta upp det med ansvarig person i morgon.

Oj va' trött jag blev. Till saken jag har hållit på och försökt mecka bort popcornskal som fastnat mellan tänder och under tandköttet. Jag var klar med popcornen för 2 timmar sedan och det finns fortfarande skal kvar på ställen som jag inte riktigt kommer åt.

Om DU är någon sorts grönsaksforskare så se till att det dyker upp ett alternativ till popcornmajs med hårt skal. Ett alternativ som utesluter det hårda skalet som fastnar överallt i munnen.
Nu måste jag sova, annars kommer jag dö i morgon. Jag höll på att somna idag men tog en dubbeldubbel espresso, det är som knark. På några minuter blev jag laserpigg och spattig, sen vansinnestrött och dags för en ny fix espresso. Nu är jag helt fördig och ska som sagt sova.
Örn örn.

No comments: