Tuesday, February 14, 2006

Magont = Alien / Liten häst / Stress eller Ångan

Magont är det sämsta som finns. Har haft skiten i ca 24 timmar drygt.
Först började det med att jag var lite bakis sedan gick det över i lite magont som till sist gjorde så ont att jag fick försöka sitta och sova, men man kan ju inte sitta spikrak (gjorde minst ont när jag satt spikrak i ryggen) och sova, förr eller senare halkar man åt ena eller andra hållet. Fy fanken. Sen fick jag ärke värk var annan, 5:e eller 10:e minut hela natthelvetet och det känndes som jag skulle föda en alien ur bröstet,,, en alien eller en liten häst. Förbaskat svårt att sitta still då också. Helt sjukt var det. Somnade till slut helt utmattad av att ligga och sprattla när värken hade börjat trappa ner i styrka och inte lika ofta återkommande. Nu är jag lite spattig varför jag hade det här. Stress? Ånga? Njäää, Usch,, måste nog stolpa iväg till en doktor i morrn.

Hade utvcklingssamtal med storosten i fredags, gick strålande.

1 comment:

Belle said...

Gå till doktorn! Det där låter fan inte bra!