Saturday, February 25, 2006

Lönehelg och 0 att göra + tjyvhistorier.

Fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy fan..

Det här urartade till en helt oliderlig kväll.
Ingen verkar göra någonting och jag är mer sugen på att dricka lite öl än jag varit på 3 år.
Samtidigt orkar jag inte gå genom en istid för att stå och trampa på dvärgar för att beställa öl i en proppfull bar.

JAG VILL BARA HA KUL NU med öl
8)

Vattne.

jag tjålade 7 öl frn ölkvällen i torsdags. Så man kan säga att jag har firmafest.
Länge sedan jag blev kleptoman på öl.... eller en vecka sedan iof :/
Fast endast på uteställen! Aldrig privat,, alltså hemma hos folk eller ställen som ngn har ngt med att göra. Nä! och mest är det shotsglas, ett och annat askfat, öl öppnare, en GB glassgubbe, ca 40 shotsglas, 4-5 dry martiniglas, 8 ölglas, (här slocknade jag)

Det var bra för då kunde jag sno en tvätttid nu.

Vad har jag mer tjålat? En från början nästan full flaska Bacardi. Men när vakterna haffade mig var den halvfull eller nåt. Fast vakterna tyckte hur som helst att det var suspekt eftersom dom inte sålde helrör där. Jag bedyrade min oskuld och att jag hade hittat flaskan. Slutade med att jag slapp pröjsa 900 kr och bli utkastad. Istället blev jag bara utskickad :P

Ja det räcker väl så så länge.

No comments: