Friday, March 16, 2007

Vårshopping

F R U K T A N S V Ä R T skönt med det ljumma & milda vårvädret.

Jag misstänker dom annalkande vårkännslorna för att ligga bakom vårhandlandet jag jusst har börjat med.
Eftersom jag knegar kväll sitter jag och glor på den här apparaten och leker att jag har fritid.
Tv:n är fimpad också eftersom man sänkte den hederliga analoga utsändningen i måndags, inte för att det gör så mycket, jag skulle ha suttit här även om tv:n fungerade som vanligt.

Men så sitter man och fulsurfar och plötsligt vill en massa fräsiga butiker sälja saker till mig.
Och jag går loss. Köpte precis två japanska hattar. Får se om dom passar men jag tror det.
Igår gick jag loss på diskshop.
snart har jag inte råd med hyran om jag inte lägger ner den här helt overkliga hobbyn där man handlar med fantasipengar och inte får någonting direkt i handen tillbaka.
Fast det är kul att få paket på posten. Hela köpgrejen blir utdragen och frustrerandefestlig.

Annars?
Jotack. I morse blev jag väckt av en liten figur som var en sorts elbolagsmätarfarbror. Han kunde inte bara läsa av elmätaren utan även mäta och fotografera min gasspis.
Sen har jag fått en sorts blogguppdrag. Återkommer om det sen måste lixom igår springa till sängs och försöka svimma i fallet för att få maximalt med sovtid.
Natto
/Er ödmjuke arbetarapa

No comments: