Sunday, March 04, 2007

Asien apan

Har glott på Narural city (1:a ggn), Dumplings (2:e ggn) ,Gozu (5:e ggn) och The big Lebowsky (4:e ggn).
Natural city var inte riktigt som jag trott, måste se den en ggn till för att fatta hur dålig eller möjligtvis bra den är. rätt snygg iaf.

Annars nya kenget rullar på, mer deg och jag fick igenom att jag får löneförhandla som chiefen sa nej till först.

Fyllde år nyligen också och av en ren händelse kukade det lugna kalaset ur och blev en togig sponk fest på kalkigt ölhak i stan. Bakisdagen efteråt på nya jobbet bev ett helvete av rang och jag var på riktigt nära döden, men kollega räddade livet på mig när jag satt och skakade av illamående med en mjukglass med chokladsås. Chefen undrade om jag var full medans jag (nu i efterhand fattaqr att jag antagligen var det) rätt säker på att jag inte var det men mådde sådär sa att jag bara var lite risig. Senare förstog jag vad risig var egenligen. Ungefär som att säga jag förstår att du har ont till någon annan och sedan få RUSKIG tandvärk, för det är något av det sämsta jag varitr med om. det finns bakisdagar som påminer om tandvärk. (brasklapp för taskig stavning jusst nu beror på att jag varit på stinsens 30:års fest)
Nu orkar jag inte längre och måste sova.

No comments: