Friday, March 30, 2007

hatt och teknik

Min Japanska beppemössa Woods Hat Spider anlände i förrgår.




Eftersom jag var hemma för mitt första och förhoppningsvis sista ryggskott, och det rekommenderas att man rör på sig. Så knallade jag iväg och plockade ut hatten på posten, eftersom jag inte hann upp ur soffan för att öppna dörren innan budfiguren hade bladat iväg och bara levererat en avi.



Sen tog jag en riktig promenad, annars brukar jag gå hyfsat snabbt men det fungerade inte nu så det blev ärke långsamt tempo och hatten satt perfekt. Mycket skön frotté.


Antagligen lika bra att tjacka en till annars sitter man utan hatt en vacker dag.

Så har jag precis fått tag i en regionsfri dvdlirare som jag såg för ett år sedan men .... då blev det inte av och varje gång jag kommit på det så har den varit slut. Men nu är den på g åt min generella riktning.

Nästa apparat borde få bli en ..... projektor? Nah, vetefan.

Äh nu ska jag knoppa.

No comments: