Sunday, September 03, 2006

En gris har skitit i min skalle

Jag är en mycket mycket osmart person.

För några dagar sedan kommenterade jag ett inlägg om baksmälla där jag menade att så länge man inte mår som en gris skitit i huvet på en själv så är det rätt mysigt och soft att vara bakis.

Idag har jag haft en svår släng av grisskit, som förorsakades av att jag stack till Technoir igår klockan 24 och mötte upp Dlichen men några polare.

Dom hade fuppat upp stället genom att stänga övervåningen pga ett vandrarhem som startat upp sin verksamhet ovanför klubben klagat på för hög ljudnivå. Undrar hur man tänker när man startar hotellverksamhet ovanför en klublokal, inte så mycket verkar det som.

Men det var ruskigt kul. Träffade på en tjej från Västerås som jag inte träffat på 10 år eller mer. Sen hinkade jag Rom och Cola. Eftersom Dlitchen hade suttit hemma och gjort sig i ordning i 4 timmar så hade hon hunnit med en del öl och grogg hemma så jag försökte hinna i kapp och i farten sprang jag om och genom en polare som knegar där fick jag en ENORM spritgrogg spetsad med läsk skulle man kunna säga och den slog ut mig helt och hållet.

Där är vi och spritgroggen.

Sen hittade jag Melizzah och Sofy utanför sjunde eleven vid Rox. Dom var ruskigt glada och ryktesvägen har jag hört och läst mig till det här

"Efter stängning så dör Nasraf upp utanför 7-11 och var på ett festligt ölhumör,
han började med att pussa på Linns ben eftersom hon hade röda byxor och sedan
bjöd han sig själv på en efterfest (killarna som hade efterfest vill helst att
jag, Sofy och Linn skulle med..men dom fick Fidel istället - och DET är inte
illa pinkat!)"
Vad jag vet var jag inte på någon annan efterfest än min egen med en flaska glögg och min vardagsrumsockupant som i skrivande stund har crachat hos en annan kompis.
Men jag minns att jag någon gång under kvällen var imponerad av ett par röda byxor så jag kan inte dementera att Melizzas uppgifter är helt felaktiga, men hon var full så hon hittar säkert bara på.

Ordnade semester igår för filmfestivalen i november. Det blir fedt som danskarna säger.

Äh fyfan vilken dag det här har varit. Vaknade vid 12 eller 15 minns inte riktigt gick ner och la mig på golvet och kollade/sov mig igenom ett program om pest och digerdöden.

När vardagsrumsockupanten fattade hur illa däran jag var och att han inte skulle lyckas få med mig ut och käka mat så stack han och handlade mat istället. Man kan säga att han räddade mitt liv. Sen slockande jag lite till och sen drog han på ngn fotbollsfest vid 18 rycket då jag började kolla på episod 2 av LOST fram till för en halvtimme sedan då jag var klar vid 04:30.

2 comments:

Anonymous said...

Jag var dock inte lika fuller som den glade Nasraf, så man kan tro mer på mitt ord än ditt...så allt gällande de röda byxorna är till fullo sant...

NasrafRekcos said...

Jo jag håller med, jag har ju fått den långa verisionen också. Ompa ompa ompa låter det på radion.