Thursday, September 28, 2006

Sårtochsova

I kväll gick jag och däckade strax innan 22.00 och lyckades somna. Sen ringde telefonen 23:30 för folk tror inte att jag sover tidigare än 02.00, inte jag heller iof.

Sen somnade jag om snabbt men vaknade antagligen lika fort igen. Knallade ner i köket och grejade ihop lite mat och slog på Corpse Bride som jag lånat av kollega på kneget.
HEJ KNEKT vilken skön rulle.
Vilken line upp på skådisar, Helena Bonham Carter, Johnny Depp och Richard E Grant är tre av dom mest maxade skådisar som finns tycker jag.

Sen var det ett helt lass med andra kyliga figurer som Patsy, wtf! Alla har antagligen redan sett den.
Det var en skön nattfilm iaf. Och när jag glott klart på allt extra material så var jag trött igen och somnade och vaknade och började tänka på dåliga saker på kneget och til slut låg jag och var sur och hade problem att bestämma vad vem vilka jag var grinig på. Försökte laborera med om det var mig själv jag var grinig på, men då blev jag ännu grinigare och backade. Det är bra att jag är konflikträdd för mig själv.
Nja så illa är det inte, mer att jag tyckte det verkade smartare att varva ner istället för att hetsa upp sig.
Men eftersom det inte gick så hamnade jag här och nu kom jag på att den tiden jag lagt ner på slösurf för att tagga ner avslutade jag med att skriva om varför jag började surfa (släppa dom sura tankarna) sååååå dåå josserruatteeeeeh Då var jag kanske inte där igen. Smart jag ordbasar på ett tag så kanske jag glömmer vad jag nyss skrev och kommer på något nytt, där tog det stopp. Äh då dumsurfar jag ist. Helena B C är så jäääääääävla tuff!

No comments: