Friday, September 15, 2006

Blixt Post! - Rädda sig den som kan!

En vardagsrumsockupant har fastnat i mitt hem.
Det är ok men jag undrar hur länge.
Det är en mastodont ståry, men det kasnke jag tar en annan gång.
Idag har jag röstat. Det gick relativt bra om man bortser frn att jag höll på att rösta bort plonkan. Men jag listade ut det på vägen ut och den låg kvar när jag kom tillbaka med ståla och kort och hela högen kvitton. Det kommer förmodligen gå käpprätt i valet känns det som.
Maud Olofsson äter min själ dagarna i ända! Va'fan har hon gjort för att få 100% tv tid. AH jag gav mig själv svaret, hon har såklart ätit upp tvbolagspersonalens själar.
Jag gör nu ett sista försök att rädda det som räddas kan och bränner iväg till Danmark på min semesterfredag och helgen. När skiten är över kommer jag hem och hoppas på mindre Maud tid i tv:n och på ett bra val... suck.



Den här är från förra valet och skriker Lets put the fun back in fashism!
Bredbent uniformsperson, Schäfer, koppel, Moderat (+ bonus. Heta ämnen
"För trygghet mot brott och knark"
till skillnad mot andra partier som är emot trygghet och / eller för brott och knark).

No comments: