Sunday, May 14, 2006

WOOOOOOOOT

han är bjuppad på fekke!
halt som fan. Det bästa är att man kan knalla dit och att jag känner ca 3 av...... 3? nej minst 4.. nej fel jag känner minst 4. Måste finnas ngn jag inte känner.
Inte för att det jo kanske,, är ett önskemål. Woho! kombinerad blaskblogg med ... vanligt bloggande.
Sången för dagen är Yeah yeah yeahs - Dudely oj så den sparkar röv.
Jag satt i min stilla ro och nu kom jag poå att jag va på väg till kalas, men här satt jag och brunade och fipplade så helt plötsligt är det fest och jag har bara sugit på en follis. riskrn chansen... whatever för okännda personer kräver en hal tunga och därför snapsar vi lite hemgjord lakritssponk och nationaldrycken gammeldansk.
Så enuff is enuff!
dags att dra. men först skölja färgen ur mustachen.

No comments: