Saturday, May 06, 2006

ölochvindialog

He heee det här var kul då....

Snabelapan(00:41 AM) :
om man vill ha en apa,,, hur går man tillväga då?
Snabelapan(00:41 AM) :
en apa och en pingvin
Stinsen(00:41 AM) :
skön kombo
Stinsen(00:41 AM) :
Jäwligt skön kombo
Snabelapan(00:41 AM) :
ja
Stinsen(00:42 AM) :
hahaha undrar vem av dom som först dör elr dödar dina hustomtar
Snabelapan(00:42 AM) :
apan kan hoppa runt bland takbjälkarna och skrika medans pingvinen sular runt på golvet och försöker flyga
Snabelapan(00:44 AM) :
jag tror iof att dom skulle komma bra överens med tomtarna, storleksmässigt tänkte jag att apan och pingvinen skulle matcha tomtarna
Stinsen(00:45 AM) :
hahahaha men jag är rädd att apan skulle bli så rädd för tomtarna att han skulle sula iväg te köket å leta dödsverktyg för att avsluta deras olåt
Snabelapan(00:45 AM) :
men dom ska få knivar att försvara sig med,, jag har bara inte hittat ngt passande ännu.
Stinsen(00:46 AM) :
skönt att du bygger en sorts alternativ fight club därhemma med pingviner, apor å hustomtar
Snabelapan(00:49 AM) :
får ju försöka komma på ett bra alternativ till en tjej. Vet inte vilken komponent som jag har missat... jag vet att sexet inte är täckt ännu,, men jag kanske kan ordna ngn dam att vänstra med.
Stinsen(00:51 AM) :
om du lägger ner pingvinen på golvet på mage med butten mot dej, apan på pingvinens huvud tittandes å tjattrandes mot dej så haru en sexmaskin
Snabelapan(00:51 AM) :
ha ha ha ha aha ha h aha ha ha
Snabelapan(00:51 AM) :
grymt!
Stinsen(00:51 AM) :
jag ska skicka över kollaget jag tydligen skrev ut på A4 för 2v sedan upptäckte jag dan efter, svinsnyggt vare iaf
Snabelapan(00:52 AM) :
topp
Stinsen(00:53 AM) :
d va en bild till å men jag hittaren inte
Stinsen(00:54 AM) :
just ja, den sista va en punischerbild
Snabelapan(00:55 AM) :
smutt!
Snabelapan(00:55 AM) :
jag har börjat skriva ut lite på kneget tänkte rama in skiten sen
Stinsen(00:56 AM) :
farligt å ha skrivare hemma kan jag tala om, man hittar en del skumma bilder utlagda på golvet dan efter ibland
Stinsen(00:56 AM) :
d stavas Punisher föressten, viktigt d där
Snabelapan(00:58 AM) :
ooooh sweet,,, men det går väl åt sjukt mycket bläck eller haru framtidslaser
Stinsen(00:59 AM) :
nej fan, den räcker sjukt länge
Snabelapan(01:00 AM) :
farsan fick min skrivare för den var asswhipedålig
Snabelapan(01:01 AM) :
en cannon bubblejet 420 eller nåt
Stinsen(01:03 AM) :
hahaha eru galen, endast d bästa
canon pixma 5000
Stinsen(01:04 AM) :
köper man patroner på inc club så beställer man en gång var 2a elr 3e månad för typ 300pistoler, den snålar nå grymt
Stinsen(01:04 AM) :
å utskrifterna blir perfffa
Snabelapan(01:05 AM) :
hmm men är det snålt? var 2:a 3:e månad
Stinsen(01:05 AM) :
jag skriver ju ut ett Gäng en gång i veckan så jag tycker nog att den snålar
Snabelapan(01:05 AM) :
iof och du dokumenterar ditt porrsurfande så kanske det blir en del
Stinsen(01:05 AM) :
haha
Stinsen(01:05 AM) :
dokumenterar å sätter på väggen som en hint till frugan
Snabelapan(01:06 AM) :
ha haha... och med hot om att blire inte bättring så tjackar du en apa och en pingvin nästa gång du går till konsum
Stinsen(01:07 AM) :
ja då fan ligger hon i lä, fast te slut så sätter jag upp hints på väggen te apan å pingvinen åxå å då får jag snoka runt i djurprogram på discovery efter mer sexkrävande figurer i djurriket
Snabelapan(01:08 AM) :
finns många olika sorters apor
Stinsen(01:09 AM) :
jag kollade på Mitt I Naturen idag om parning utanför artgränserna bland skogsharar å fältharar, dom skapar tydligen hybrider
Snabelapan(01:10 AM) :
jaaaa och dom vita jävlarna är på utgång för dom får inte ligga med dom grå men dom grå får ligga med dom vita
Stinsen(01:10 AM) :
aah du såg åxå d
Snabelapan(01:10 AM) :
och dom vita är så få så dom hittar inte varandra
Snabelapan(01:10 AM) :
ja i förrgår
Stinsen(01:11 AM) :
dom vita e så få för att vintern varit så dålig så dom har inget å gömma sig i så dom blir uppätna
Stinsen(01:11 AM) :
jag tror du gillar låten jag skicka
Stinsen(01:11 AM) :
du å sxxxnsson
Stinsen(01:11 AM) :
ni e fan hybrider
Snabelapan(01:11 AM) :
extradanskar
Snabelapan(01:12 AM) :
hmmmm... det är en hybridlåt. Stadiorejv med synth och nå darkgoth synth
Snabelapan(01:13 AM) :
catchy men . . . .
Stinsen(01:14 AM) :
fick den av witchjäwln sååklart
Snabelapan(01:15 AM) :
.................. danskan?.....
Stinsen(01:16 AM) :
witchjäwln är mitt exex, gothbrullan från starrba
Snabelapan(01:16 AM) :
eller ditt appingvinssubstitutex
Snabelapan(01:16 AM) :
precis
Snabelapan(01:17 AM) :
har sett henne på helgo hon ser ju ut som hanna eller ......................................... mmmmmmmmmagdalena graf fast i gothkläder
Stinsen(01:18 AM) :
va heter han som gör så mörka låtar, med nasalmörk röst
Stinsen(01:19 AM) :
weeping song
Stinsen(01:20 AM) :
nick cave
Stinsen(01:20 AM) :
hanna graaf i gothkläder !? haha, syftaru på bröna då ellä
Snabelapan(01:23 AM) :
jag har inte gjort ngn nogrannare studie men nu när du säger det....
Nä jag kom å tänka på det bara man kan säga att det var som en religiös uppenbarelse. Eftersom dvärgen ville ligga med mig och jag inte ville ligga med dvärgen och när jag hoppade av bussen tänkte jag att det är fan störrre chans att ngn av graaf syrrorna vill ligga med mig,,,,, och det har inte hänt ännu så kanske jag kan låna henne. witcholainen alltså
Stinsen(01:24 AM) :
ja låna henne du, hon är till salu i dollarstore
Snabelapan(01:24 AM) :
vi kan byta brallorna mot witchen
Stinsen(01:24 AM) :
du får ett tiopack me svarta stearinljus på köpet
Stinsen(01:24 AM) :
damn diil done
Snabelapan(01:24 AM) :
då får du braxorna signerade
Stinsen(01:24 AM) :
haru träffa dvärgen mer
Snabelapan(01:24 AM) :
nix
Stinsen(01:24 AM) :
synd
Snabelapan(01:24 AM) :
skit synd
Snabelapan(01:25 AM) :
nu kommer snart en blaskig föredetta landlord på besök med follisar
Stinsen(01:25 AM) :
vem troru hade hoppat i först vid slussen för att rädda dej om vi får välja på gothgraaf elr homodvärgen
Stinsen(01:25 AM) :
sedärja
Stinsen(01:26 AM) :
han såg falle skum ut på ferren dín
Snabelapan(01:27 AM) :
ha ha ha ha... fan jag får hoppas på witchen,,, för dvärgen hade ju stödkryckor och va helt stel i benen och hans korta armar kan nog inte hålla honom flytande, så är det ju kön och utseende som talar för henne också.
Snabelapan(01:27 AM) :
häxor flyter ju by default eller hur var det
Stinsen(01:27 AM) :
han må va långsam på land men i vattnet är han en pingvin mot ditt skrev
Snabelapan(01:28 AM) :
HA HA HA HA HA HA HA HA!!!! fyfaaaaaaaaaaaaaan va vidrigt (Edit: en kall hal blöt snabb dvärg som viner genom vattnet)
Stinsen(01:28 AM) :
jag testade aldrig hennes flytförmåga men hennes livbojjar borgar för det iaf
Snabelapan(01:29 AM) :
kommer bara ihåg att jag träfat henne en gång och då var hon stum har jag för mig. Den gången vi låtsades att vi skulle slänga ut höjdrädda JODA på balkongen och ahn blev helt stel och gnydde lite granna

No comments: