Saturday, May 13, 2006

QUIIIIZ


Öl, lax och test. Det är kvällens melodi med en mil lång playlist jag planerar tjata ut fram till den 7 juli? Eller nåt när Depeche dyker upp. dom har fått ligga och vila i över ett år minst tror jag kanske 2,, alternativt tre. men det tror jag inte. iaf test..

You Are Homer Simpson

You're just an ordinary, all-American working Joe...

With a special fondness for pork rinds and donuts.

You will be remembered for: your little "isms" and philosophies on life

Your life philosophy: "Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals ... except the weasel."




1985 by Bowling for Soup







"Where's the mini-skirt made of snakeskin?
And who's the other guy that's singing in Van Halen?
When did reality become T.V.?
What ever happened to sitcoms, game shows?"

You took the bitter with the sweet in 2004 - and kept laughing.




Pffh! Shit! Den låten sög mer än en kall sjö med en dvärg i.

Och vafan testet hade en fråga där man skulle välja typ tre band. Nu var jag tvungen att välja Whitestripes (som inte alls är ett dåligt val. Men jag fattar inte hur dom tänkte när dom satte Yeah Yeah Yeahs, Velvet Revolver, Queen som ett val. Vafan har Queen med Yeah yeah yeahs att göra?

Varför bryr jag mig?

No comments: