Friday, May 19, 2006

Försovning

Kom försent igår.
Första ggn på........ 4 månader?
Ingen stor grej tänker vissa kanske men om man som jag har haft en del förseningar i varierande storlek och ibland flera på mycket kort tid med påföljande varning,,, så tja jag har aldrig tyckt det är okej med förseningar, sen har jag kanske ibland inte tyckt att det är så farligt heller eftersom jag inte haft för avsikt att komma försent.. Men iaf.. Jag somnade innan jag ställde väckarklockorna (3 st). En gick igång för tidigt per automatik men den fimpade jag minns jag, och tänkte att nu har jag sovit länge nu ska jag gå upp, bara vila lite, jag lär knappast somna om VAIHELVETE! Ungefär så tänkte jag och mellan "somna om" och "VAIHELVETE" gick det 2,5 timmar och jag var sen till jobbet. Hyfsat oförberedd han jag iaf in så jag kunde förbereda ngn sorts presentation för 30+ personer. Gick bra tyckte alla, men min föredetta lagledare tyckte jag pratade för mycket med taket väggarna och golvet. Det är ett trick jag har, när jag pratar tänker jag på vad jag säger eller ska säga och när jag tänker tittar jag hit och dit och upp och ner. Hittade en mastodont undersökning hos SnorlB. Jag har försökt färdigställa den men icke. får bli i morrn kanske om jag inte fastnar på fredagspuben.
Kom förresten hem frn kneget och slog på tvn, strax efter det gick det för Pecka Heino när Sverige gick vidare i vad jag på jobbet sett var en tävling i att med stora bröst sjunga i mycket små kläder. Vid två tillfällen blev jag lurad av fasta stjärtar och hud att lyssna vad det var för musik. Som tur är finns det många tv apparater på kneget och en precis vid min plats, den spelar musik frn MTV2 och räddade ännu en lökig kväll.

No comments: