Saturday, May 13, 2006

dum-di-dum-di-dum


Som ett inlägg på Annot ang fågelstalking (motsatsen till fågelskådning = fåglar som stalkar människor) så måste jag tipsa om filmen Metropolitan, läskigt skön film. Jag sa skön inte bra även om jag lika gärna skulle kunna använda bra men då skulle någon som kanske läser det här få felaktiga förväntningar. Skön är skön och om man använder det i ett sammanhang skulle det kunna bli det va skön sex men inte så bra kanske. Nnä det var konstigt och jag försöker övertyga mig själv om att det duger. Låt gå för det.

IALLAFALL!! I metropolitan snackar man bakom ryggen på en snubbe som man säger är psykstörd för att han en gång försökt kommunicera med fiskmåsar. "Hello I come in peace" sa han och sämre öppningsfraser finns det säkert. Men han hamnade på psyk iaf.


Nu ska jag spela Depeche på hög volym och öppna en folle.

Geschwint!

No comments: