Wednesday, March 01, 2006

Fölseda'

Nu blev han ett år till. 1400000 år sammanlagt.

Det firade jag av med tårt, kak och snask kalas på kneget.
Tillät mig att smaka lite kaffe också.

Så såg tårtan och resten ut.

Så här såg mina smååååå smååååå kollegor ut när dom åt tårta och den lilla killen i rött hade tokflax för hade inte självutlösaren på kameran gått av där så hade han fått min tårtbit på huvudet, för jag har precis fått upp den i luften bakom hans huvud. Ja ja en annan gång kanske.


Sen körde vi öl på det. Jag trodde uppriktigt att vi skulle ta 3-4 öl. en omöjlig siffra när man räknar öl. 1-2 två öl kan vara nog så svårt att hålla, men det går.
Här har vi jusst hamnat på den 3:e ölen och ölskummet föll av näsan strax innan blixten brann av.
Startade upp ölningen på Black & brown och stack till Starrba men där var det knäppstängt. Så vi halkade fram till gammla stan. Där hade Medusa öppet till 3. Så vi kunde dricka oss smarta (och posa som darktrashsheissmetalpunkare) tills en skitstor kille som såg ut att vara 16 kom och sa åt oss att det var stängt och att vi skulle dra. Han var inte så trevlig och väldigt läskig efter som han var så stor för sin ålder (han var nog äldre och såg ung ut, men det var freaky iaf. Eller så var jag special full och han skit trevlig. WHATEVER!).

Det var länge sedan jag var där, förut fanns det flera metallarbetarfans på jobbet som alltid skulle till Starrba, Kellys och Medusa.
Oj vad trött jag är. Det blev lite sent för sen hade vi hattefterfest här till 5. Och i morse när jag skulle dra på radion märkte jag att volymen var totalt fantastiskt hög. Högst faktiskt.
Efter den här bilden fick lillkillen två goa' sugmärken i pannan. Kul? Ja då iaf.. ha ha nu med. ho ho ho.
Ok sen då?
JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
På Black & Brown råkade vi halka in på gammla klassiska partytrick som att göra en Vulcan hälsning som Spock vevar runt i Star Trek. Sen Undersökte vi om alla kunde göra ett O av tungan, det kunde vi. Då droppade Fegis att det tydligen finns folk som kan forma tungan till ett N ungefär. En böj till alltså! Mindblowing tyckte jag på öl och försökte som fan. Plötsligt kom vi på att när man försöker med det ser man utveckingsstörd ut. Det tyckte vi var väldigt roligt jusst då och började misstänka att det eg inte finns utvecklingsstörda personer, utan bara en del folk som försöker klara av det där partytricket till varje pris.

Det blir lätt att man rullar med blicken och fastnar i ett hörn uppe till vänster. Samtidigt som man gör stränga ögonbryn, lägger huvudet på lut och låter munnen puta ut åt höger och vänster upp och ner. och när man har försökt ett tag får man kramp i tungan och börjar låta som en ko genom näsan.

No comments: