Monday, March 20, 2006

Dr Pepper

Jaha då rakade jag av frisyren i november tror jag, kanske oktober, men den åkte av i november igen iaf. sen avled trimmern,,, eller den började tugga hår och det gör bara jävligt ont och är till ingen nytta alls. Morsan tycker att jag är snyggare i hår så jag tänkte att jag kunde ju ha lite på huvet när jag skulle hem över julen och på den vägen blev det, har inte kommit mig för att shava av skiten igen. Så nu har jag en boll av hår. och det ville jag fira så nu är det svart och det vill jag fira ännumer. Men skit samma. Satt och gafflade men någon liten person och kom på att det för någon månad sedan fanns ... eller jag copy pastar.

Kring november decdember stressades jag sönder som satan. Det var mycket på kneget, men när jag och några knegarpolare drog till den lokala kebaben på lurre så hade dom plötsligt Dr Pepper Och i en gul explosionspryl på burken stog det någonting i stil med ” Drink Dr Pepper to solve ALL your problems. Jag köpte 6 stycken burkar genast och kännde mig mycket lyckligare. Kanske samma sak för dom som tror på gud. 6 burkar gud med tröst, frälsning och lycka. Jag saknar den texten förresten. Borde finnas ett parti ngnstans med den på.

No comments: