Sunday, March 12, 2006

Fölsedaskalas 2


























http://members.chello.se/dera/snelhest/images/IMGP.jpg


Jag bestämde mig för att jag skulle ha kalas 3 dagar innan kalaset, precis så som jag brukar planera mina kalas.

Någon gång ska jag planera och fixa och dona som fan innan kalaset. Men så tänker jag nu, hur fan skulle det bli. Stora planer, trix, spex och snask. Men så kanske det inte blir som man tänkt sig och det blirsäkert stressigt, förväntningar osv. Äh jag ska testa iaf.

Fördelen med relativt oplanerade kalas är att dom är också stressiga (inte helt bra, inte prestations ångan heller, sällan jag har det, men den kan dyka upp kalasprestationsångan) ja men det som var bra var att man är glad om man får ihop en halvdan fest förväntningarna ligger inte på topp. Men så länge alla är glada eller åtminstonde inte sura så har man lyckats ganska bra.

Fan jag har redan skrivit det här en gång men det söps ju bort av bloggapan. Lika bra att spara nu.

Rooster hade inte bara nya skor, han hade flames på filsingarna också.

Mina snacks,, hann inte med något mer avancerat. Lade slantarna på äppeljuice (äppel bacardi), vin & öl istället.

Pik pik det är kallt Fegis, Melizzah & Rooster pikas (för andra gången är det befogat att Roosters sko är med på bild (första ggn var för att dom var nya)).

Snabelapan och gamla landlorden. Här gör jag misstaget att posa med stängd mun.

JAg är inte sämre än att jag kan ändra mig OCH! Det viktiga är inte att man kan ändra sig, utan hur snabbt. Jättesnabbt kan jag ändra mig.

Stinsen sitter och ser ut som en lodare i keps och mössa.

Stinsen med fru sitter och ser poprandiga ut. Det är modärnt.

Jaha lite längre till vänster i soffan händer det här.[Den tyska kommunistpiloten] Vad har du i fickan dela med dig nu! Ge hit öl och korv!
[Den pösiga fransmannen] Mon dieu! Fritz!

No comments: