Friday, March 31, 2006

En dag kvar


Nu har jag knegat i elva dagar och börjar känna mig rätt blåst.

Har terapiredigerat en bild på skoj för a!!!!!!!!!!!!!!! att hålla mig vaken sodomi vad tiden gick fort.

Ok, i morrn är det 12:e dagen jag knegar och det skall jag försöka fira med,, eller fira att maraton perioden är över skall jag fira med öl hoppas jag om jag inte däckar efter två öl.

Så är det Flaming Lips kväll på Debaser. Om jag orkar skall jag försöka ta mig dit och om det är lagom varmt ute. Det börjar bli så varmt att man kan gå ut nu igen. hatar att gå ut och öla på vintern.

Jusst så här blev bilden

Rätt nöjd?
Ja.
Mycket narcisistisk?
Hm,,, kanske ;)

2 comments:

couch-kitten said...

vad är det man säger? typ att egenkärlek är den vackraste kärleken. Bara så att du vet :)

NasrafRekcos said...

Ha ha! Tack. Då slapp jag tycka att jag är är för Nasraferistisk.
Ja det är sant, man får passa sig så man inte torskar den för då går det åt helvete.