Monday, June 25, 2007

Semestern knackar på

Semestern knackar på dörren och jag säger
-Välkommen in!

Så otroligt skönt. Har knegat 7 dagar på raken idag och sista och 8:e dagen i morgon. fick ngn sorts stressfel i går natt och hade ngn tryckande smärta i bröstet som inte lade sig förrän jag slocknade på jobbet idag, en inte allt för effektiv dag. Misstänker att det är stress relaterat för jag har fått så i pressade situationer förut "situationer" som i längre perioder med stress och där jag inte fattar bättre än att misshandla dygnet och mig själv.
Iaf så kanske man ska på ngn sorts danmarksresa och sen på bröllopskalas.
sen knega i 3 dagar och 2 nya bröllop. AJ FAN! nu krockar ngt med en svensexa kännde jag genast. OST!

Iaf så hittade jag ett klipp från en ny film av Niel Gaiman, STARDUST heter den och verkar lovande som ngn sorts äventyrsfilm som släpps den 5 Oktober.
Bland skådisar finns Robert De Niro, Michelle Pfeiffer och Ricky Gervais!!!
Neil Gaiman's Stardust - Trailer


Kan bli festligt. Enda nackdelen är att man förmodligen måste se den på bio med snorhyvlar och försöksutsläppta som tror att biosalongen är en plats där man förfestar eller bara en plats där man kan påkalla uppmärksamhet hur som helst.
Alternativt får jag bygga en egen biograf.
Fast det är fakta, på 7 av 10 visningar finns det nåt jävla offer som måste härja och förstöra.

Hon är så skönt spånig i början
Lily Allen LDN


Sådär nu ska han sova IGEN!

2 comments:

Belle said...

Hehe. Akta dig för Heron City. Sist vi var på bio där var samtliga övriga besökare ute på permission, och till slut fick jag spelet och bara vrålade rakt ut att de skulle hålla käften. Precis som i Rocky :D Fast de här besökarna var fan helt utvecklingsstörda. SAMTLIGA satt och pratade och fånade sig högljutt! Vuxna, tonåringar, ALLA. Och filmen var en seriös skräckis.

NasrafRekcos said...

Respekt! Blev det tyst då?
Och heron,,, nä backar på Heron. Försöker stödja småbiografer istället så gott det går.
Mindre trevligare snyggare nära till efterbioöl efteråt :)