Wednesday, June 20, 2007

Junk

Har tråkigt och borde sova för jag ska till en ryggdoktor i morrn som ska styra upp den så den blir bra. Iaf så kan jag självklart inte gå och knoppa så att jag kommer upp i tid och är pigg. Utan jag kör i gammla vanliga spår. Har varit dit 2 ggr för en vecka sedan. Förra veckan skulle hag ha varit där 09:30 två gånger, men båda gångerna försov jag mig vilket gör mig två gånger fyra hundra kronor fattigare.
Hade även turen att få två parkeringsböter så det gör mig ytterligare niohundra kronor fattigare. :P gah!
Trött som en kråka och ser fram emot min semester som börjar om precis en vecka och då har jag knegat åtta dagar i sträck så då är jag antagligen helt väck, jag trodde att jag var det förra veckan när jag försummade ca 2000 kr men jag har även den här veckan att se fram emot lite bortfall av semesterpengar. Bara jag klarar mig dit så får jag sitta och glo i taket eller bättre hoppas jag. pfh två bröllop ska jag till också. hm....

I alla fall så satt jag och hade lite tråkigt nyss så så letade han fram lite gammal musik.
Så här kommer ett nytt shok med vids.
Den här har så sjukt bra basgång.
The Jesus And Mary Chain - Cracking Up



oki sen fick jag beslutsågren över vilka vids jag skulle välja hittade någon nike-reklamgrej istället från japan.

som antagligen bygger på. äh hittar inte... finns shower där man styrt upp statister som plötsligt börjar jaga en person på stan. Får kika upp det senare.
ah den här får hänga med på ett hörn
Feist - My Moon My Man

2 comments:

Anonymous said...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais

NasrafRekcos said...

Me no lo conosco. Me no habla español. Me no tengo pantalones di piel y cerveca, imira la farmacia! Calle! Me telefono *********. Thats it and its not even right.