Tuesday, June 19, 2007

Skadade saker

Var ute och cycklade för ngn vecka sedan och käkade en piggelin samtidigt i värmen lite halvbakis när jag rullar förbi Zinkens sportstadio inte alltför långsamt precis utanför, när jag plötsligt i perferin ser ngt skit som jag genast associerar till en duva störtar emot mig men det är en fotbol fattar jag när den studsar för bi och missar mitt framhjul med ca +-5 centimeter och bränner ut i den inte allt för livliga trafiken på gatan. samtidigt som jag fattar att jag haft dyngflax eftersom jag bara hade en hand på styret. Bra fart på trasan och en direkt eller halvträff hade fått styret att dra åt helvete och jag hade legat som en spottloska på backen.

Sen i fredags var vi ute och spatserade inne på drottninggatan när jag blir stoppad först av en telefonabbonemangsförsäljarinna (jag hade beställt skiten hon sålde men jag hade inte skickat in papperna som skulle in så vi grejjade det på gatan) polarna som otåligt väntade igen efter att ha väntat en mycket kortare stund 20 min innan när jag blev nerlurad i en källare och lurade med polarna också så fick vi öl och se på reklam och sedan göra ngt test.

Btw det var inte så skadat.. Inte om man jämför med andra saker. Jag har sett en kortare verision av det här japanska klippet tidigare, och det är så sjukt. Men den längre verisionen gör det ännu sjukare.

Speciellt när den lilla tjejen tar på sig en sälmössa och björnen lurar i vattnet och undrar vartfan sälen tog vägen när hon gömmer sig bakom en stolpe.

Sen fick jag en länk för skit länge sedan med en game show med tjejer med kött i pannan och dom sticker upp huvudet genom ett hål i ett bord och skall hålla ut så länge som möjligt, medans ödlan närmar sig.... ända tills någon drar ödlan i svansen och den får spel. En tjej är iof iskall och ser ut som hon tänker skalla ödlan om den närmar sig.

Sen en snubbe som retar en orm. ha ha! eller Snaku som dom verkar säga.
Synd om djuren,,? ja. Men även om personerna som kan få psykiska fel.

Kul också att dom verkar härja på tjejen och jämföra :)
Aaah hittade en till sjuk show som går ut på the Ring.


Så känner jag folk som hat toalettfobier, dom kan inte vara på offentliga toaletter för fem öre men det har hänt att dom väntat 5 dagar för att slippa sen skiter det sig och dom MÅSTE gå på en maja eller offentlig toalett. Hade det här hänt hade dom förmodligen blivit tvugna att ta livet av sig.


Inte japanskt men också roligt.


Och halvkul sketch:

No comments: