Thursday, April 16, 2009

Fräs fräs

Efter ett kvällsjobbrace i två veckor med jour under den sista veckan under påsken så är han ledig i en vecka. Mäktigt skönt.
Har styrt upp lite framtid också. Efter förra årets totalsuccé med 5 vänner på dyk/djungel semester i Indonesien, så gör vi om det men nu kring Borneo ist för norra Sulawesi. Ska finnas fler stora fiskar i vattnet där. Mäktigt känns det iaf nu när biljetten är pröjsad och klar. Ja jusst så har jag och en polare bokat in oss på ett flyg till Oslo för att möta upp dom andra 3 och planera hur länge vi ska hänga på 3 olika platser och vad man skall göra där... tror jag eller så har vi kalas i 2 dagar och åker hem. Åååh jävla Pj Harvey kom jag på nu, hon ska ju lira på Nalen och även i Oslo och vart man än glor så är det utsålt. Och 2:ahandsförsäljare säljer biljetter för 2500:- en prisökning ca 2050:- (orginalpris ca: 450:-). Från början dök 11 biljetter upp till priset 1400:-, ett dygn senare var ca 5 biljetter sålda och priset hade chockhöjts till 2500:-. Och därefter har jag tokbevakat sidan för att se om dom ska sänka priserna, men istället går antalet biljetter från 4 till 1 och till 4 igen och tillbaka till 1 och så vidare osv. Antingen bokar folk biljetterna men skiter i att genomföra köpet, eller så har dom så jävla många biljetter att dom bara kan fylla på hela tiden. Förmodligen det sista. Skolexempel på en helt värdelös mellanhand som skor sig på folks musikintresse utan att tillföra någonting. Dom arrangerar ingenting och har inga andra speciella utgifter som jag ser det. Rätt genialt eg, men sjukt fel.

No comments: