Sunday, July 15, 2007

The vierd return to Basecamp

JAG HITTADE HATTFAN!!!!!! fatta all is goooooooooood!!!!!!! WOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOO!!!
Idag lördag efter öl knallar jag hemmåt och tänker att jag ska försöka hitta tillbaka till "Basecamp" under balkongen och se efter om jag tappat hatten i krokarna. Enda minnet är en röd tegelbyggnad, en ventilationstrumma, och en J skylt för Järnväg på samma sätt som det finns T för Tub aka Tunnelbana…
Iaf att hitta tillbaka är ett mirakel i sig,, eller att jag GENAST hittade tillbaka på vägen hem för jag hade inte en clue förutom jusst J och rött tegel balkong och en ventilationstrumma,,, jo buskar omgav balkongen också.

Iaf letar under balkongen men nada, bara spår av röd prince bekräftar min tidigare närvaro på platsen. Knallar runt buskarna ner för ett stup och hittar en bänk och bakom den min hatt!!

ALLT har kommit tillbaka inget är förlorat!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLL IS GOOOOOOOOOOOOOOOOD!

I love life!
Life loves me!
;)

No comments: