Tuesday, July 31, 2007

Nytt stoff

Så förbannat nöjd över ngnsorts asienskåp jag ropade in på auktion. Så galet skön grön färg. fotot är frn auktionsfirman så skyll inte på mig om det är suddigt. Håller på att förbättra lite kantskador, så det ser inte helt rätt ut jusst nu.

Se på det fiiiiin fina asienskåpet!


Sen ropade jag in en flummig spegel i gjutjärn med blyinfattade glas. När jag körde hem skiten hängde päronen på och hjälpte till att bära upp joxet och allt höll ända hem till dess att pappan balanserade spegeln på ett märkligt sätt mot ett skåp så den gick i backen och en spegelruta blev 3 skärvor. Fast farsan är att jämföra med Mc Gyver så det fixar han. Jag ska ändå fixa och trixa med den fula feta vita sladden och knappen innan den kan åka upp på en vägg som jag inte utsett ännu. Funderade på om den kan ta badrumsskåpets plats men den är nog för stor, drygt 160 cm tror jag. Jusst, måste även fixa ngn sorts lampskärm till lamp burarna. Altenativt hitta ngt snyggt rörliknande glas att stoppa i burarna. Tipps?

4 comments:

Belle said...

Shit vad snygga grejer!

NasrafRekcos said...

:D

JeeeeeeeeeeEEs!
Danke schön

Anonymous said...

OOOhhh...i like the skåp! Jag vill cokså ha ett sånt skåp..varför tar du inte med mig på auktioner!Du borde ju kunna hitta glaslykor som funkar att ha som skärm till lampburarna...kan ju inte vara så knepigt?

NasrafRekcos said...

det är nog mest ditåt jag lutar, kanske sno två blandare av kalifen, fast det är nog mer åt vitt eller gräddvit,, even mycket ljusgul & blästrat kanske som jag lutar åt.
:D