Friday, November 25, 2005

En av festivalens höjdpunkter


Larry Clark som gjorde den roliga och ångestframkallande Kids slänger ut en till lovande rulle Wassup Rockers. Vad jag vet så handlar den om skejtare igen. Men nu ser dom ut som The Ramones för att störa sig med resten av (störa, det var länge sedan, som i fan vilken störig apa)
Ja iaf vafan. Vad hände sen då? Jo dom ville ju störa sig med stans skateboardåkande hip hop ungdommar. fresht.
Om allt går som jag vill går jag upp om 4 timmar. Pfh!
Eg har jag världens bästa dygnsrytm fast på fel tid av dygnet. Det är dygnet och världen det är fel på.

En bild på hattfest på grund av anledning, Fladdermuskillen vet jag inte vad
han heter, han var en kort tysk och hette iaf inte Hitler i efternamn
(Extratysken ovan var inte alls nazist,, tror jag. Men han va' på besök
till någon som var bjuden).

No comments: