Monday, November 19, 2007

Film (publ 6 mån för sent)

film film film film

Nu är det filmfestival och helt underbart.

Ca 2 filmer om dagen, äta lite resturangmat som jag hållit mig ifrån senaste 2 månaderna smakar . . . Väldigt gott, men man vänjer sig sjukt snabbt också.

Åt texmexmat idag och det seglade ost på tallriken och jag mådde som en padda efteråt, en padda dränkt i betong, men som lyckats överleva ändå, fast med mycket betong i kroppen :P



Måste komma igång med mer träning.

Spelade svettbandy förra veckan och höll på att storkan på riktigt.

Jag fungerade som en spindel. eller vad jag lärt mig om spiundlar nyligen för ngt år sedan bara.

Tidigare har jag trott att spindlar likt alla andra små skit djur kan kuta tills dom dör av näringsbrist eller ålder. men tydligen kan spindlar springa fort mycket korta sträckor sen måste dom stå och ta igen sig ett tag innan dom kan göra en ny rush.

Det var så jag fungerade på innebandyn. Nej fel svettbandyn!

Iaf så kunde jag springa och dryga mig och kaske sno bollen eller täcka skott på mål. sen fick jag stå och försöka se upptagen ut med att täcka målet bakåt medans 2 andra fick kuta upp och försöka göra mål... lite hårddraget kanske men i stora drag.

Åh jäääääääääääävlar va' träningsverk jag fick, men det märktes först 2 dagar senare när jag sätter mig upp i sängen för att nå klockradion och vickar över åt sidan för det tar tvärstopp av smärta på vägen upp :) Bra skit det där svettbandyandet.

Ja för det har jag tjackat en sportoverall. Det har jag inte haft på typ 16 år. under dom 16 åren har jag istället ägnat mig mer åt kaffe, cigg, öl, sprit, cigg och profsslacking. Efter jag slutade slacka så började jag jobba, fortfarande med samma intag som ovan, fast intensivare iom mer pengar och det nya intresset skräpmat som i sin tur gett mig en plats i tjockisklubben (viktminskningstävling).

Time slip!
Nu ca 6 månader senare så kan jag meddela att jag vann tjockistävlingen och droppade 14 kg. 3400 kr till mig vilket jag redan gjort av med på 1 träningscyckel a 180:- på auktion och ett wii (för att droppa vikt medans man latjar). hmmm och det där med träningsoverall ... blev svettbandy en gång och thats it so faar. men det blir nog mer när vi flyttar in till stada med knego. Inte så förbannat långt att släpa grejer före och efter. Over and out.

No comments: