Wednesday, October 24, 2007

teid hco legepS

Läs rubrik baklänges så slipper hela internet komma hit.

Vägde mig på kneget idag där vi har viktminskningstävlingen och jag har torskat 10,8 kg på 5 veckor. Fantastiskt nöjd är jag :D

Satt och tänkte på det i går tror jag, men kollegan Apansson var bångstyrig och obstinat när jag försökte lägga fram idén att jag gått ner vikten av 3-4 spädbarn alternativt en jävligt smal dvärg. Apansson sa då att dvärgar alltid är feta. Eller nej, det sa han inte men nästan, han sa att dom väger mer än 10 kg iaf. Men hur som helst är jag sjukt nöjd.

Köpte en spegel i helgen också på auktion, fanns en jävla massa tuffa grejer men antagligen pga att den lilla roliga filuren som är antikexpert och husbyggar Kirshsteiger var där och så även alla pensionärer i hela Västerås.

Iaf så här ser den ut


och den ska ersätta mitt fula kalkiga badrumsskåp frn Ikea som sjutspegeldörrarna ramlade ut ur i sommras när jaginte ens var hemma, tur det iof för annars hade jag antagligen skitit ner mig av skräck när dom gick i golvet.
Sen har vi en skitstor balkong på jobbet men har även haft klagande personer som tycker att det luktat rök eller besökare från andra kontor i andra delar av landet som tycker att företaget skickar fel signaler genom att göra det så lätt att röka,,, så nu får man bara röka där på kvällar och helger,, annars får man ta sig ner 6 våningar till gatan för att röka.
Det har gjort att det har blivit väldigt många rökare på gatan och även en del fimpar, så vaktisk har sneat ur på det.
Så igår när jag och Apansson stog där nere tänkte jag att man kunde klistra fast någonting roligt
på skylten (det finns ju så mycket plats).
Men jag hade några tråkiga ideer, vi stog och spånade som bäst när Apansson sa jusst bäst och det tyckte vi var fantastiskt roligt.
Så jag meckade ihop den där.
Om det inte syns vad det står så stog det tidigare:

Använd askkoppen.
Jag är trött på att plocka upp era fimpar.
Nu står det bäst istället för trött ;)
Och idag fick jag mina japanska hattar.

En grön beppe i frotté aka Woods spider hat

En svart beppe i frotté aka Woods spider hat

En grön orange knit-beanie,,, ngn sorts grungemössa och en knit muffler en brunaktig skitmjuk halsduk.

No comments: